Naše služby
V oblasti vedení účetnictví nabízíme komplexní služby včetně příslušné administrativní podpory. Součástí těchto služeb je zejména:
- kompletní zpracování a vedení účetnictví a daňové evidence
- kontrola formální správnosti účetních dokladů
- evidence a archivace dokladů v souladu s platnými účetními předpisy
- vedení účetního deníku, hlavní knihy
- vedení knihy přijatých a vydaných faktur, pokladní knihy
- účtování pohybů na bankovních účtech
- evidence hmotného a nehmotného majetku
- vedení skladové evidence
- tvorba potřebných interních dokladů (např. cestovní náhrady, odpisy atd.)
- vystavování faktur dle podkladů klienta
- účtování o přijatých fakturách z tuzemska i zahraničí (EU, třetí země)
- kontrola úhrad faktur včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na účetnictví
- zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek
- zpracování roční účetní závěrky – rozvaha, výkaz zisku a ztrát, příloha
- zpracování statistických výkazů
- zpětné účtování, rekonstrukce účetnictví za minulá období
- vedení mzdové agendy
- účetní poradenství
- příprava podkladů pro daňové poradce
- správa datové schránky
Ve spolupráci s daňovými poradci KŠB jsme dále schopni zajistit (i na základě plné moci udělené klientem):
- registrace k daním
- zpracování a podání přiznání k dani z přidané hodnoty, kontrolního a souhrnného hlášení
- sestavení a podání přiznání k dani z příjmu právnických osob
- zpracování a podání přiznání k ostatním daním (silniční, daň z nemovitých věcí ad.)
- běžné daňové poradenství
Uvedený výčet služeb samozřejmě není konečný, protože se vždy snažíme poskytnout klientům své služby v závislosti na jejich aktuálních potřebách a očekáváních.